29 de novembre del 2009

ELS PERFUMS I EL FRANCÈS

Ara que s'acosten les festes pagano-consumistes del Nadal sembla que ens haguem de perfumar molt més que la resta de l'any. Si més no, aquesta és la conclusió a la que arribes després de veure mitja hora seguida d'anuncis a la "caixa tonta".
Potser la resta de l'any anem tots tufejant pel carrer? Nooooooooooooooooooo!!! Tot i que sempre hi ha algunes excepcions que més val evitar.
Però el tema d'aquest post és el del contingut dels anuncis: perquè coi en TOTS els anuncis de perfums la veu que s'escolta té un marcat accent francès???
Que potser no quedaria tan glamurós un anunci d'aquests amb accent andalús? O brasiler? O xinès?
Potser em direu que França té l'exclusivitat del glamur, però si això fos cert -que ho dubto- és que TOTS els perfums estan fets a França?


Alguna persona humana que això llegeixi em pot explicar aquest fenomen paranormal?


Passa, això, amb algun altre bé de consum, apart dels perfums?

21 comentaris:

Clidice ha dit...

perquè som tan rucs que només piquem amb estereotips? pregunto eh! :) i lo fotut que és quan has de demanar la colònia "tal", ho faig amb accent francès, que semblo gilipuà, o ho faig llegint el nom, que semblo més basta que una rella? ^^

zel ha dit...

Ni idea, jo sempre em pregunto el mateix...

Garbí24 ha dit...

fa pocs dies vaig publicar un post quexaint-me del mateix i altres coses.
Tens tota la raó...........

MARTELL DE REUS ha dit...

Proposo un anunci d'un perfum de l'Àgata Ruiz de la Prada amb accent Cheli. Faria furor a les españes.

GAIA ha dit...

La veritat és que per aquestes festes es multipliquen fins al punt de ser casi la meitat dels spots publicitaris.
Sempre m'he preguntat perquè es fan en accent francès. Potser és que en castellà o català fan mala olor?
I un altre cosa que em pregunto és perquè sempre surt gent rematadament guapa, esvelta i jove. Potser és que olorar bé només és un privilegi d'aquesta gent?
El que fa la imatge i un accent francés!

GAIA ha dit...

També hi ha anuncis en accent anglès.
A part de perfums hi ha anuncis de cosmètica (Boirjois) que els fan amb accent francès.

gerardeli ha dit...

Tens raó, Gaia: avui n'he vist algun amb accent anglosaxó. Es veu que per ser glamurós s'ha de ser de fora del país. És més "in"...

yraya ha dit...

Pues si tenemos que pedir un perfume con estos nombres, os imaginais la cara de tontos que debemos poner, jajaja, por si acaso no los compraré.
El glamur, hombre, el glamur.
Saludos

Agnès Setrill. ha dit...

Grrr.,fa ràbia i tot!
Com bé has dit, festes pagano-consumistes que ens fan sentir idiotes a tots.

Josep ha dit...

I si un dia ens perfumem amb cava i ens bevem la colònia? Amb tants anuncis hom es pot fer un embolic.

Minnie ha dit...

Només et dic una cosa...o dues:tens raó i m'encantaaaaa la foto que has posat!!!

Minnie ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Olga Xirinacs ha dit...

És fastigosa la veu d'avorriment que anuncia els perfums. I aquelles paies que no tenen altra feina al món que arrossegar-se per les parets o enfilar-se a un munt de pomes fan perdre les ganes de comprar unes colònies que et farien tornar imbècil com elles.

Thera ha dit...

Totalment d'acord amb el que dius..., però ben bé que ens agraden a moltes fèmines els anuncis de colònies. No em negaràs que enmig de tan 'glamour' apareixen uns noiets amb uns cossets que fan de força bon veure... Ups!!!... je,je,... (això deu ser l'edat :S )

gerardeli ha dit...

Cada cop que veig anuncis d'aquests penso que ens prenen per imbècils. És evident que el 99.9% de la població del món mundial no som, ni de bon tros, com els que surten en els anuncis: ni físicament ni mental. Però segur que moltes i molts creuen (inconscientment) que posant-se tal o qual perfum s'hi tornaran, així de guapes i guapos, estaran bones i bons, i els i les admiradores les i els assaltaran pel carrer i cauran rendides i rendits als seus peus.
NO HO SUPORTO!!!!!!!!!!!!!!!!
Amiga Thera: aquests noiets son inabastables, no creus? En aquest sentit més val tocar de peus a terra i reconèixer-nos les nostres "limitacions o peculiaritats físiques".
Gràcies a tothom per comentar!!!

Thera ha dit...

Je,je,...'nunca deje de soñar'-diuen :D

Anònim ha dit...

Jo tinc prohibit que em regalin perfums d'anunci. La millor colònia és la de marca blanca, de litre i a un euro...estic dacord amb això dels accents estrangers, fan cagar :-)

Anònim ha dit...

És una mica contradictori, no? És pot ser expert en formatges i perfums a l'hora?

Si ho fan suposo que funciona! La qüestió és que quan estàs davant del lineal et soni la marca!

Anònim ha dit...

La crema de cotxes a barris perifèrics tb és una activitat pròpiament francesa.

MIA ha dit...

no m'interessa cap perfum dels que anuncien, de fet compro el que m'agrada encara que sigui de fa 20 anys ja m'entens, o sigui que penso que tot es tracte de vendre més home! encara que la crisi se'ns mengi.

mossèn ha dit...

els hi deu regalimar l'aixella a base de bé ... quins francesos més catxondos !!! ... salut

Related Posts with Thumbnails